see also:

welcome

Monday, January 31, 2011

hanya kepada-MU aku berserah..

assalamualaikum semua.. darh lama xupdate blog kn?? mgkin kesibukan yg membuatkan aq begitu.. 1st of all, lau korang mengikuti blog aq, erm aq pernah ckap yg aq akan gunakan nickname as 'BELLA' not 'AQ' lgie.. p rasa kekok pulak bila nk bercerita.. aq g slese mggunakan 'AQ' tuk panggilan dlm blog nie.. coz aq hanya aq.. then, aq nk citer pasal something.. terasa diri nie cm darh xkuat lgie.. sedey, sayu, hiba.. sumer jadi cm pe jerk.. darh lama kn aq xckap pasal si dia kt cnie.. so arini, post nie aq tujukan pd si dye.. erm susah aq nk terangkan sebenarnya.. takowt ada yg salah paham.. pe p0wn, aq nk taip jugak.. AWAK, sebenarnya bukan saya sengaja nk sembunyikan pasal 2, p ustaz 2 soh sorokkan, takowt awak ikut bnde 2.. huhuk.. p malangnya skunk awak darh taw jugak pasal 2, n skunk awk percaya giler2 yg 2 anak awak.. bila saya tanya 2 anak awk ngn sape, awak xtaw.. xkew pelik 2?? xkn awk yg ngndung kowt?? xkan.. p masalahnya skunk nie benda 2 hasut fikiran awak, smpai awak cm darh xnk lgsung percaya pe yg saya cakap.. sedey sgt2.. darh larh saya jauh, n skunk nie awk cm nk singkirkan saya dri idup awk.. saya faham mungkin awk terpengaruh ngn ape yg bnde 2 ckap.. p ntah larh, mcm2 yg jadi kt awk.. dari dulu smpailarh skunk.. pasal dulu 2 bru jerk settle berbulan lepas, p dtg pulak yg nie.. saya p0wn xpaham npe mesty kt awak?? n nape perlu jauhkan awak dari saya?? salah kew lau saya sayang awak?? n kisah skunk membabitkan sorang baby.. owh tidak.. mmg awk suka baby.. maybe bab 2 dye kaitkan ngn baby.. ustaz 2 kata, awak xsedar ape yg bnde 2 wat.. huh.. sgt risau.. takowt nya lau awak ikut bnde 2.. darh seminggu bnde yg awak sembunyikan dari saya, td baru awak bgtaw.. sgt sadis.. p pe p0wn, lau awk pergi sekalip0wn, biarlah saya cm nie.. saya tetap akan idup ngn perasaan nie.. LOVE YOU SO MUCH.. skunk nie p0wn, xde apa yg ley saya buat, so saya hanya berserah kpd Tuhan.. DIA yang lebih berhak.. semoga Allah jauhkan bnde2 cm 2 dari awak.. amin..

No comments:

makna cinta dari nama ku=)

welcome to my blog..thankz to everyone who see my blog..