see also:

welcome

Thursday, April 7, 2011

saya rindu awak larh sayang..

tgk larh entry 2, adui seksanya perasaan hidup berjauhan.. huhuk.. susah larh nk terangkan.. erm rindu nya kt awk sayang.. ari 2, pas kte gadow2, tibe2 awk saya sorry coz phone awk dua2 xley guna.. erm lappy awk lak wat hal.. adui risaunya saya.. awk sendiri taw kn saya xleyh hidup lau awk jauh2.. cukup larh jarak kte yg jauh nie.. adui payah nyer..
anggap je larh nie sume dugaan dlm relationship kte.. huhuk.. (ayat poyo giler larh kn)..
adui sedey nie sebenarnya.. darh bpe ari xcontact ngn awk.. xtenang taw.. 
sentiasa jerk ingat awk.. smlm p0wn dapat chat ngn awk kejap jerk.. then, awak kata lappy awk darh start goyang2 darh screen dye.. adui cam pakej larh pulak.. hp ngn lappy 2.. 
ahhh sabar jelarh kn.. mcm2 benda jadi dalam satu masa.. 

rindu nya nk dgar suara awk.. 
rindu nya nk kenakan awk.. 
rindu nya nk kacau2 hidup awk yg xpernah tenteram lau saya ada.. 
rindu nya nk gewdix2 ngn awk.. 
rindu sumer larh pasal awk..

pesanan ringkas: i will waiting for you.. LOVE YOU.. =)

No comments:

makna cinta dari nama ku=)

welcome to my blog..thankz to everyone who see my blog..