see also:

welcome

Monday, November 1, 2010

saya bukan insan yang mampu puaskan hati semua orang..

sangat pelik x dengan itu tajuk?? haha.. saja jerk nk bg gempak skit.. pe p0wn ada crite di sbalik crite yang tersimpan kemas dalam kehidupan seorang insan.. aq sedar n aq taw aq sgt berbeza dgn org lain.. aq bukan seorang yg pndai berbicara tentang masalah sendiri dgn org sekeliling.. cukup larh hanya diri ini yang tahu bebanannya.. mungkin itu yang menyebabkan ramai yang menjauh dari mendekati aq.. sangat sangat n sangat jeles bila kawan2 ku yang lain rapat antara satu sama lain.. p hatiku berkata, xpelarh.. bia larh dorang 2.. kadang perasan ada rahsia di antara mereka n bila aq menghampiri semua mulut terkunci rapat.. dan tatkala itu ku tahu, aq tidak diperlukan pada masa itu.. jauh ku melangkah membawa diri..
 
sejak seminggu yang lalu, semakin kerap aq teringat kejadian bagaimana kalian semua menegur sikapku yang bermulut xmakan saman.. ye, aq sedar tentang itu, tp pernahkan kamu semua mengambil tahu tentang aq?? pernah kew?? dan mengapa orang yang bru saja tinggal bersama kita yang menegurku?? bukan kalian semua yang sudah lama bersamaku?? kenapa?? penat otak aq memikirkan semua itu.. dan tiada siapa yang membelaku ketika itu.. aq pasrah.. tp xmengapa, mungkin memang banyak kesalahanku dari kebaikan yang ku pernah lakukan selama ini.. 
 
ku juga sedar memang sukar utk memuaskan hati setiap orang yang ada sekeliling kita.. aq p0wn xmampu nk buat seperti itu.. mungkin da tiba masanya utk aq melupakan kisah itu, tp maaf kemungkinan aq tidak lagi seperti dulu.. mungkin aq tidak lagi akan menegur kesilapan kamu semua.. mungki aq tidak lagi bergurau senda seperti dulu.. mungkin aq akan menghabiskan masa aq sendirian dari bersama kamu semua.. maafkan aq..
maafkan segala kesalahan dan kesilapan yang telah ku lakukan selama ini..
 
lama nyer xmacam nie..
rindurindurindu..

makna cinta dari nama ku=)

welcome to my blog..thankz to everyone who see my blog..