see also:

welcome

Friday, December 25, 2009

hati ini

pada suatu petang yang sunyi
dalam suasana yang tenang
menitis rintik-rintik hujan jatuh ke bumi
seperti jatuhnya air mata yang membasahi pipi

hati ku kini terasa sepi

seolah-olah aku sendiri

berdiri di suatu tempat yang aku sendiri tidak pasti
tetapi jauh di sudut hati
aku mahu seseorang mendekati
alangkah bahagianya jika engkau bersamaku kini
tapi ku tahu engkau sudah jauh beribu batu

mengapa engkau buat aku begini
sehingga aku sendiri sudah tidak mengenal erti kehidupanku yang sebenar
sehingga punah hati ini dengan janji yang tidak seberapa
ku pasrah dengan apa yang terjadi
walaupun kini engkau telah melangkah pergi
tetapi bayangmu masih disini
aku tidak dapat mengingkari
bahawa ku sangat merindui kehadiranmu

tetapi aku tahu semua ini adalah ujian dari Tuhan
aku redha dengan apa yang terjadi
pinjamkan lah aku kekuatan
untuk kuatasi segala mimpi ngeri ini









No comments:

makna cinta dari nama ku=)

welcome to my blog..thankz to everyone who see my blog..